Vi deltar i år i projektet Destination Herrljungabygden tillsammans med runt 30 företag. Ett av de gemensamma aktiviteterna är att synas på Herrljungas besökskarta samt infartstavlan. som kommer att delas ut runt om i turistkretsar o på Turistmässan i Göteborg i slutet av mars.
Till annonsmaterialet krävdes en logga:) Erkännas skall att jag knåpat lite fram o tillbaka på en sådan länge, men inte kommit till skott. Nu fick jag en förmiddag på mig, och resultatet kan ni se här! Fåret som vi tidigare använt oss av i en tidigare logga, kändes inte rätt då den ”låste” in verksamheten i ett fack. Med en av mina akvareller som bakgrund, föreställande en sommaräng kom vårt budskap om lokalproducerat, ekologisk omtanke och en god djuromsorg till sin rätt.
Hoppas att även ni tycker om vår nya logga. Skriv gärna en rad o berätta vad du får för uppfattning om vårt företag när du ser vår nya logga.
Kram Ulrika